مشخصات کود رشد و گلدهی فیدینگ مدل هیبرید Green House

کود فیدینگ hybrid باعث احیا و تقویت حیات میکروبی در خاک می شود و به ایجاد یک شبکه غذایی مناسب برای تقویت و گسترش ریشه گیاه کمک میکند زیرا به سبب افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید هوازی در خاک ترکیبات فلزی و آلی به نمک های معدنی قابل جذب توسط ریشه تبدیل شده و باعث افزایش جذب مواد غذایی توسط ریشه و افزایش رشد و گلدهی گیاه خواهد شد.

کود رشد و گلدهی فیدینگ مدل هیبرید Green House  به سبب ترکیب خاص و معدنی خود به تنظیم PH و Ec خاک نیز کمک میکند و بسته به غلظت مورد استفاده برای آبیاری میتواند یک هفته تا یک ماه خاک گیاه را غنی و سرشار از ترکیبات معدنی و آلی حفظ کند.

این کود با تکنولوژی مینرال تولید شده و قابلیت استفاده در انواع کشت های فضای بسته از جمله کشت ژئوپونیک (بستر خاک) ، کشت هایدروپونیک (بستر آبی) و نیمه هایدروپونیک را دارا می باشد.

خاک و بستر کشت

برای خرید خاک و بستر کشت گیاه می توانید از فروشگاه تهران گرولایت اقدام به خرید نمایید.

کود رشد و گلدهی فیدینگ مدل هیبرید Green House شما را از سایر کودها بی‌نیاز میکند و به تنهایی می تواند مرحله گل‌دهی و رشد گیاه تا به عمل آوردن آن را برای شما به انجام برساند. قیمت مقرون به صرفه آن در کنار غلظت بالا، این کود را به یکی از محبوب‌ترین کودهای موجود در دنیا تبدیل کرده‌است و امروزه به طور گسترده در کشور های  انگلیس، استرالیا، فرانسه، هلند و... مورد استفاده قرار میگیرد.

برای افزایش رشد گیاهان و شادابی و طراوت آن از چه کودی استفاده کنم؟

کودی که برای رشد گیاهان استفاده میکنم برای گلدهی آن ها نیز مناسب است؟

برای گلدهی و رشد دو کود کاملا تخصصی استفاده کنم؟

حتما سوالات فوق برای شما به وجود آمده و به دنبال یک کود مناسب و مقرون به صرفه برای رشد و گلدهی کشت خود بوده اید، اما آیا موفق به انتخاب محصول مناسب شده اید، اگر جواب شما خیر می باشد مجموعه تهران گرولایت، کود رشد و گلدهی فیدینگ مدل هیبرید Green House را به شما معرفی میکند، در این مقاله کوتاه همراه ما باشید تا از این انتخاب اطمینان حاصل کنید.

کمپانی feeding یکی از معروف ترین و پر آوازه ترین شرکت های تولید کننده کود های بیو یا ارگانیک می‌باشد که در کشور هلند واقع شده و با سابقه بیش از نیم قرن در تولید کود های رشد و گلدهی گیاهی، امروزه در تمام قفسه های فروشگاه های کشاورزی اروپا به چشم می خورد. کود رشد و گلدهی هیبرید فیدینگ _گرین هوس به صورت همزمان برای رشد رویشی و گلدهی همه گیاهان مهندسی و فرموله شده است که بر اساس این خاصیت هیبرید یا دوگانه شما را از خرید کود گلدهی و کود رشد به صورت جدا گانه بی نیاز می سازد و با قراردادن آن در برنامه تغذیه کشت میتوانید گیاهان شاداب، مقاوم، قوی و پرثمر داشته باشید. در ساختار حجمی این کود 15%نیتروژن با آنالیز ساختاری 10%نمک های نیترات و 5% آمونیاک به کار رفته است که منجر به تامین نیتروژن مورد نیاز جهت افزایش رشد ساقه، پهن شدن برگ و افزایش رشد جانبی (ساقه های فرعی) و افزایش فعالیت فتوسنتزی گیاه میشود‌، همچنین 7% حجمی فسفات به صورت {P 2 O 5} که باعث تقویت ریشه، رشد و افزایش و گسترش  ریشه و ریزوم زمینی گیاه می شود .

سومین عنصر ماکرو در ساختار این کود میزان 22% پتاسیم به صورت { K 2 O} می باشد که باعث تحریک گیاه به گلدهی و افزایش ثمردهی آن خواهد شد، علاوه بر عناصر ماکرو نام برده در ترکیب این بایو کود، عناصری از جمله منیزیم، گوگرد، آهن کلاته، منگنز کلاته و مولیبدن و بور به کار رفته که نیاز گیاه به عناصر ماکرو را به طور کامل مرتفع خواهد ساخت.

یکی ازمهم ترین شاخصه های این کود در مقایسه با سایر کودها وجود  3% حجمی منیزیم در ساختار کود می باشد که باعث تولید و آزاد سازی N و K (نیتروژن و پتاس) و افزایش فعالیت فتوسنتزی برگ می شود به علاوه کمبود منیزیم در خاک باعث توقف رشد، زرد شدن برگ های جدید و برجسته شدن رگ برگ های جدید گیاه میشود که استفاده از این کود میتواند به رفع چنین مشکلی بپردازد.

کود فیدینگ Green House Calcium

برای خرید کود فیدینگ Green House Calcium می توانید از فروشگاه تهران گرولایت اقدام به خرید نمایید.

ترکیبات مورد استفاده در این کود تماما معدنی _ بیولوژیکی می باشد (بایو- مینرال) به عبارتی تمام ترکیبات ساختاری این کود هیبرید رشد و گلدهی، به صورت 100 ترکیبات معدنی طبیعی و الی می باشد که باعث تولید محصولات طبیعی و ارگانیک و غیر شیمیایی میشود که به سبب قرار گرفتن این ترکیبات آلی طبیعی در فرمولاسیون کود حیات میکروبی خاک احیا شده و زنجیره های غذاسازی طبیعی در خاک به وجود می آید و این باعث افزایش اثر بخشی کود در دراز مدت و کاهش نیاز به کود دهی خواهد شد. ساختار دوگانه بایو_ مینرال کود رشد و گلدهی هیبرید فیدینگ باعث خواهد شد عطر و طعم طبیعی گل و میوه گیاه افزایش یابد و ارگانیک بودن محصولات تولیدی حفظ شود به علاوه از آسیب شیمیایی به آب های زیر زمینی جلوگیری و سلامت محیط زیست حفظ شود.

ساختار جامد کود رشد و گلدهی فیدینگ هیبرید Green House باعث کاش آلودگی و بیماری گیاه و افزایش زمان نگهداری کود خواهد شد همچنین به سبب غلظت بالا کود (یک گرم در لیتر محلول) بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و هزینه های تولید را در دراز مدت کاهش خواهد داد.

استفاده این کود باعث افزایش گلدهی گیاه و به طبع افزایش بازدهی کشت خواهد شد، به علاوه دوران گلدهی را کوتاه تر خواهد کرد به طوری که گلدهی در فاصله ۸ الی ۹ هفته اتفاق خواهد افتاد به علاوه رشد شکوفایی گیاه در این مدت به صورت محسوس قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر آنچه که گفته شد استفاده از این کود به سبب ساختار طبیعی آن و احیای فعالیت باکتری های و میکروارگانیسم های مفید خاک باعث تنظیم پی اچ خاک و Ec خاک خواهد شد که اثرات استفاده آن از هفته اول استفاده تا چندین ماه بعد قابل مشاهده خواهد بود.

توصیه میشود قبل از استفاده از این کود با استفاده از یک پی اچ سنج، و یک Ec سنج مقادیر اندازه گیری شده و سپس متناسب با جدول بندی موجود بر روی بسته کود، کود دهی زمانبندی شود.

این کود علاوه بر کشت های ژئوپونیک قابل استفاده در کشت های هیدوپونیک و نیمه هیدروپونیک و ایروپونیک می باشد و برای به دست آوردن غلظت کود لازم است پس از اندازه گیری PH و EC متناسب با جدول غلظت، غلظت مطلوب مشخص و مورد استفاده قرار گیرد.

برای تجربه کشت ارگانیک و داشتن گیاهانی سالم و پرثمر اکنون میتوانید خرید خود را ثبت و نهایی کنید، کود رشد و گلدهی فیدینگ مدل هیبرید Green House در بسته بندی های ۱۲۵ گرمی و ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی در سایت موجود و میتوانید بسته به میزان نیاز خود آن را سفارش دهید،  همچنین در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر  همکاران ما در قسمت پشتیبانی سایت تهران گرولایت آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود، صداقت و کیفیت شعار ماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر فروشگاه تهران گرولایت مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کند: