رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰ ۱۳۰M

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: برق تکفاز مصرف برق ۲۵۰ وات مصرف آب ۳.۵ لیتر در ساعت میزان تامین رطوبت تا ۹۵ درصد برای حدود ۱۳۰ متر مکع... سیستم قطع خودکار دستگاه در مواقع کمبود آب ورودی دا... مخزن ذخیره آب حدود ۳ ساعت قابلیت اتصال به شیر آب دارد جنس بدنه ABS وزن ۸ کیلوگرم ابعاد ۴۵*۳۲*۴۰ امکان برنامه ریزی با تایمر دارد رطوبت ساز گلخانه ای مدل ۱۲۰۰ دارای یک عدد خروجی با... مصرف آب این دستگاه ۳.۵ لیتر در ساعت می باشد و لذا... مصرف برق این دستگاه تکفاز ۲۵۰ وات می باشد و می توا... مجهز به تایمر دیجیتال دو زمانه جهت قطع و وصل خودکا... دارای سیستم قطع خودکار آب در مواقع سر ریز شدن منبع... دارای ۴ عدد پیزو سرامیکی ۳۰ میلیمتری دستگاه رط
16%
12,100,000
10,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰  ۱۳۰M یکی از دستگاههای مه ساز باکیفیت ایرانی است که با راندمان بالا رطوبت در فضایی با ظرفیت 130 متر مکعب را تا 95 درصد تامین می کند. دستگاه رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰ | ۱۳۰M در هر ساعت 3.5 لیتر آب را تبدیل به مه سرد می کند. ظرفیت مخزن این دستگاه 10.5 لیتر است که پس از 3 ساعت کارکرد به صورت پیوسته کاملا تخلیه می شود...

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰  ۱۳۰M ارائه شده در سایت تهران گرولایت یکی از تجهیزات باکیفیت ساخت ایران است که با تولید مه سرد یا بخار سرد در اندازه های بسیار کوچک درحدود 2 تا 3 میکرون راندمان بالایی (تا 95 درصد) جهت تامین رطوبت فضای مورد استفاده دارد. ذرات تولید شده توسط این رطوبت ساز به قدری کوچک هستند که به محض دریافت گرمای محیط تبخیر خواهند شد. این دستگاه مه پاش (رطوبت ساز) مناسب استفاده در فضایی با حجم 130 مترمکعب می باشد.
برای تولید مه یا بخار در دستگاه رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰  ۱۳۰M از فناوری نوظهور التراسونیک استفاده شده است.
4 عدد پیزوالکتریک سرامیکی 30 میلی متری با کیفیت در این مه ساز استفاده شده است که با تولید فرکانس های فراصوت باعث به جنبش درآمدن مولکول های آب شده و آنها را به ذرات ریز پودری شکل درمی اورند که باعث خیسی اشیا در محیط و ایجاد رسوب بر روی سطوح نخواهد شد. بخار یا مه تولید شده در این دستگاه به کمک فن پر قدرت آن، به سمت خروجی با قطر 9 سانتی متری به  بیرون رانده می شود.
رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰  ۱۳۰M را می توان به شیر آب وصل کرد و با مجهزشدن به سیستم قطع خودکار، در صورت کمبود آب ورودی یا پر شدن حجم مخزن و یا اتمام حجم آب مخزن دستگاه خاموش می شود. به علاوه با تایمر دیجیتال دو زمانه در نظر گرفته شده برای این رطوبت ساز می توان زمان خاموش روشن دستگاه را نیز تنظیم کرد.
رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰  ۱۳۰M با مصرف برق تا 250 وات در ساعت دستگاهی بهینه در مصرف انرژی می باشد. این رطوبت ساز را می توان به برق تک فاز ( 220 ولت شهری ) در هر مکانی وصل کرد.
این رطوبت ساز صنعتی با بدنه ای مقاوم به ضربه و ضد خوردگی در اثر رطوبت، از جنس ABS در ابعاد 40*32*45 سانتی متر با وزن 8 کیلوگرم ساخته شده است.

ویژگی های دستگاه رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰ ۱۳۰M 

  • کاملا بدون صدا و لرزش به علت استفاده از فناوری التراسونیک
  •  سیستم قطع خودکار در صورت کاهش آب ورودی یا سرریز شدن مخزن
  • مصرف بهینه آب و انرژی
  •  تولید مه باکیفیت بدون ایجاد رسوب
  • راندمان بالا تا 95 درصد
  • افزیش بهره وری در تولیدات گلخانه ای
  • تایمر دوزمانه جهت ON/OFF دستگاه
  • بدنه ضد خوردگی و مقاوم  

قیمت و خرید دستگاه دستگاه رطوبت ساز صنعتی التراسونیک ۱۲۰۰   ۱۳۰M 

در صورتی که نیاز به دستگاه رطوبت ساز صنعتی برای محیط خود دارید می توانید با مراجعه به سایت تهران تی جی ال این دستگاه با کیفیت را با حجم تولید 130 مترمکعب بخار، سفارش دهید. و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید. همچنین برای دیدن سایر دستگاههای رطوبت ساز با حجم تولید مه متفاوت به قسمت تجهیزات اتاق رشد گیاه / رطوبت ساز صنعتی و خانگی در سایت تهران گرولایت مراجعه کنید.

تهران گرولایت مطالعه مقاله های زیر را به شما پیشنهاد می کند:

تهران گرولایت مشاهده و خرید محصولات دسته بندی های زیر را به شما پیشنهاد می کند:

مشخصات
برق تکفاز
مصرف برق ۲۵۰ وات
مصرف آب ۳.۵ لیتر در ساعت
میزان تامین رطوبت تا ۹۵ درصد برای حدود ۱۳۰ متر مکعب فضای بسته
سیستم قطع خودکار دستگاه در مواقع کمبود آب ورودی دارد
مخزن ذخیره آب حدود ۳ ساعت
قابلیت اتصال به شیر آب دارد
جنس بدنه ABS
وزن ۸ کیلوگرم
ابعاد ۴۵*۳۲*۴۰
امکان برنامه ریزی با تایمر دارد
رطوبت ساز گلخانه ای مدل ۱۲۰۰ دارای یک عدد خروجی با لوله پلیکا ۹ سانت می باشد.
مصرف آب این دستگاه ۳.۵ لیتر در ساعت می باشد و لذا می تواند محیطی به ابعاد ۱۳۰ متر مکعب را با رطوبت ۹۵ درصد تامین کند.
مصرف برق این دستگاه تکفاز ۲۵۰ وات می باشد و می توان به راحتی در مکان های عمومی ، شهری و روستایی جهت تامین رطوبت استفاده نمود.
مجهز به تایمر دیجیتال دو زمانه جهت قطع و وصل خودکار می باشد
دارای سیستم قطع خودکار آب در مواقع سر ریز شدن منبع دستگاه و سیستم خاموش شدن خودکار در مواقع تمام شدن آب منبع دستگاه می باشد.
دارای ۴ عدد پیزو سرامیکی ۳۰ میلیمتری دستگاه رط

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...